Program för pausgympa vid datorn

Att använda tidsbrist och intensiva jobbdagar som ursäkt för att inte röra på sig fungerar inte riktigt längre. Med vårt pausprogram behöver du inte lämna kontoret eller ens din skrivbordsplats för att röra på dig! Här beskriver vi hur pausgympa vid datorn fungerar. 

 

Pausgympa vid datorn

Vi brukar beskriva vårt pausprogram som en personlig tränare direkt i din dator. Vad menar vi med detta då? Jo, Pausit är ett program som du installerar på din dator. Det finns massor med inställningar så du själv enkelt kan anpassa programmet efter just dina behov och önskemål. Totalt finns det över 100 övningar i programmet, indelade i olika kategorier: nackövningar, axelövningar, bröstryggsövningar, ländryggsövningar, hand/armövningar, höftövningar, fotövningar, balansövningar, avslappningsövningar samt andningsövningar. 

 

Du bestämmer själv på vilka tider du vill få notiser om att det är dags att ta en paus. Sedan dyker det upp en avisering på din datorskärm om att det är dags för en Pausit-paus. Om det verkligen inte skulle passa vid det tillfället är det möjligt att svepa bort aviseringen och manuellt starta ett program senare, vid ett mer passande tillfälle. 

 

Du bestämmer även hur långa du vill att pauserna ska vara och hur många övningar de ska innehålla. Du behöver inte ens lämna din skrivbordsplats, du kan ställa in övningar som är anpassade för att sitta stilla. På så sätt behöver det inte kännas så omständligt att röra på sig under arbetsdagen. Smidigt, eller hur? 

Över hundra olika övningar för pausgympa

Prova pausgympa gratis

Visste du att vi erbjuder en gratis provperiod med vårt pausprogram? På så sätt kan du själv testa vårt program i lugn och ro, innan du tecknar ett avtal. Under provperioden har du tillgång till alla funktioner och övningar som finns i betalversionen. Vårt program är lätt att anpassa efter era behov och storleken på kontoret eller arbetsplatsen. Kontakta oss här så berättar vi mer!

Innan du går - vill du se hur programmet ser ut?

Det tar bara några sekunder.

Nej, tack
Ok, visa!